Home » Виховна робота

Виховна робота

Безпека в Інтернеті

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Internet може бути прекрасним місцем для навчання дітей, їхніх розваг, спілкування з друзями або просто місцем, де вони можуть розслабитися чи досліджувати щось. Але так само, як і в реальному світі, Всесвітня павутина може бути небезпечною для дітей. Перш ніж ви дозволите своїй дитині виходити в онлайн без вашого нагляду, переконайтеся, що ви встановили набір правил, дотримуватися яких ви усі погоджуєтесь.

 У лютому європейська громадськість відзначає День безпечного Інтернету, введений в 2004 році організацією Insafe (Європейська мережа безпечного Інтернету). На думку фахівців, основні причини появи віртуальної небезпеки для дітей – це загальна доступність матеріалів, які містять порнографію або пропагують насильство і жорстокість, прихований вплив комунікативних особливостей Інтернету, відсутність нормативних положень, які законодавчо закріплювали б поняття “Порнографічна продукція, що розбещує дітей”, недосконалість взаємодії між правоохоронними органами і інтернет-провайдерами в цьому питанні.
Цей день проводиться кожного року у другий вівторок лютого. В Україні цей день відзначається  завдяки ініціативи компанії «Майкрософт Україна». З моменту заснування були проведені сотні активностей, спрямованих на захист дітей в Інтернеті. Основні серед них – це запуск освітнього сайту «Онляндія – безпечна веб-країна» http://www.onlandia.org.ua/ , на якому всі бажаючі можуть отримати необхідну інформацію, приєднатися до руху й зробити свій посильний внесок у вирішення проблеми.

Радимо подивитися відеоролики про безпечний Інтернет на http://www.youtube.com (Ютуб)

1) http://youtu.be/jhjnTT5KmEI (Поради про безпеку дітей в Інтернеті)

2) http://youtu.be/lt1-9cPCxM0 (Як захистити налаштування безпечного пошуку)

3) http://youtu.be/fnzFc54cb8o (Безпечний режим на YouTube)

4) http://youtu.be/5YhdS7rrxt8 (Як виявити брехню і залишитися правдивим в Інтернеті)

10 золотих правил безпеки в Інтернеті для дітей

  1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.
  2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.
  3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозвіл у батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.
  4. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.
  5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв’яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.
  6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.
  7. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.
  8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям.
  9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.
  10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

Правила для батьків

1. Розмістіть комп’ютер у кімнаті, яку використовують усі члени родини.

Іноді діти тримають у секреті те, що вони користуються Інтернетом. Вони можуть не бажати того, аби їх батьки були у курсі їх дій в мережі. Важливо не реагувати досить емоційно, а зробити все можливе, аби зняти цю психологічну напругу.
Обговорювати можливі труднощі легше, коли комп’ютер знаходиться у спільній кімнаті. Крім того, ви можете використовувати Інтернет разом із дитиною. Таким чином, розмови про Інтернет та контроль за його використанням стануть повсякденною частиною вашого родинного життя.

2. Використовуйте будильник для обмеження часу, якій дитина проводить в Інтернеті.

Заздалегідь погодьте тривалість перебування в Інтернеті.  Бажано визначити час перебування дітей в он-лайні. Час, проведений за комп’ютером, необхідно обмежити для того, аби не нанести шкоду стану здоров’я дитини. Ігрова комп’ютерна залежність стала великою проблемою у всьому світі.

Обговоріть час перебування дитини в Інтернеті та домовтесь про використання будильника. Таким чином ви уникнете можливих конфліктних ситуацій.

3. Використовуйте технічні засоби захисту: функції батьківського контролю в операційній системі, антивірус та спам-фільтр. 

Для роботи за комп’ютером зовсім необов’язково знати всі його функціональні можливості. Запросіть спеціаліста, якій налаштує операційну систему вашого комп’ютера та покаже, як працювати із батьківським контролем. Краще один раз побачити, аніж багато разів почути. Не використовуйте у себе вдома комп’ютер, якій технічно є незахищеним.

Також ви можете пройти он-лайн навчання та навчитись найбільш ефективно використовувати функції безпеки браузера та самостійно налаштовувати батьківський контроль. Встановіть Microsoft Security Essentials зараз, і ваш комп’ютер буде захищеним у реальному часі від вірусів, програм-шпигунів та інших зловмисних програм.

4. Створіть «Сімейні інтернет-правила», що містять правила онлайн-безпеки для дітей.
Діти навчаються шляхом експериментування. Якщо ви зацікавлені у тому, аби ваша дитина навчалась не на своїх власних помилках — якомога частіше обговорюйте теми, пов’язані із Інтернетом. Ви можете розказати, наприклад, про достовірність інформації, розташованої в мережі. Так ви невимушено створите свої «родинні правила» Інтернет-безпеки. Традиції, норми та правила, які закріпились у родині — довговічні.

5. Проводьте більше часу із дитиною. Всіляко заохочуйте обговорення тем, пов’язаних з Інтернетом.
В житті кожного трапляються помилки. Немає потреби сприймати помилки дітей як життєву проблему. Будуйте довірливі стосунки задля того, аби бути впевненими, що у будь-якій ситуації дитина звернеться за допомогою саме до вас. Щоб не сталось, ваша дитина повинна бути впевненою, що у будь якій ситуації вона може розраховувати на вашу підтримку та прийняття. Гарний рецепт побудови довірливих відносин — щоденне спілкування та спільне проведення вільного часу. В невимушеній ситуації набагато легше обговорювати «складні» питання.

6. Навчайте дітей критично ставитися до інформації в Інтернеті і не повідомляти конфіденційні дані он-лайн. 

Повідомте дитині, що практично кожен може створити свій сайт, і при цьому ніхто не може проконтролювати достовірність інформації, розташованої на такому сайті. Навчіть дитину використовувати інформацію із різних перевірених джерел.

Підказки з безпеки для педагогів та батьків

  • Ось кілька підказок з безпеки, які вам слід взяти до уваги, коли ви даєте рекомендації з використання онлайну підліткам:
  • Створіть список Правил користування Internet вдома за участю ваших дітей. Туди ви маєте включити типи сайтів з необмеженим доступом, години користування Internet та рекомендації зі спілкування з іншими в онлайні, включаючи чат-кімнати.
  • Тримайте комп’ютери з Internet-з’єднанням у відкритій зоні, поза межами кімнати вашої дитини.
  • Поговоріть зі своїми дітьми про їхніх онлайнових друзів та те, чим вони займаються так, як ви б говорили про будь-яких інших друзів або заняття. Це включає розмови з вашими дітьми про список миттєвих повідомлень і про те, щоб вони не спілкувалися з незнайомцями.
  • Вивчіть інструменти для фільтрування Internet (такі як Батьківський контроль вWindows Vista) як один із додаткових — але не замінюючих — методів батьківського контролю.
  • Знайте, які чат-кімнати та дошки повідомлень вони відвідують та з ким розмовляють.
  • Рекомендуйте їм використовувати контрольовані чат-кімнати, та наполягайте на тому, щоб вони залишалися в публічних зонах чат-кімнат.
  • Наполягайте на тому, щоб ваші діти ніколи не погоджувалися зустрічатися зі своїм онлайновим другом.
  • Навчіть своїх дітей ніколи не давати про себе інформацію по електронній пошті, в чат-кімнатах, дошках оголошень, реєстраційних формах і персональних профілях, а також при участі в онлайнових конкурсах.
  • Навчіть своїх дітей не завантажувати програми, музику або файли без вашого дозволу. Спільний доступ до файлів, отримання текстів та картинок з Інтернету може порушувати закони про авторські права.
  • Скажіть своїй дитині розповідати вам про те, що або хто в онлайні примушує її почувати себе незручно або налякано. Будьте спокійними та нагадайте своїм дітям, що у них не виникне проблем, якщо вони про щось вам повідомлять. (Важливо, щоб ваша дитина не думала, що її позбавлять привілеї користуватися комп’ютером). Прочитайте більше про те, як діяти з онлайновими хижаками та кібер-хуліганами.
    • Поговоріть із своїми дітьми про онлайнову порнографію та направте їх на позитивні сайти про здоров’я та сексуальність.
  • Допоможіть дітям захиститися від спаму (EN). Скажіть їм не давати свої адреса електронної пошти, не відповідати на “сміттєву” пошту та використовувати фільтри електронної пошти.
    • Знайте, які сайти відвідують ваші діти. Перевірте, щоб вони не відвідували сайти з агресивним змістом, або самі не розміщали персональну інформацію та фотографії.
    • Навчіть своїх дітей відповідальному та етичному поводженню в онлайні. Вони не повинні використовувати Internet для розповсюдження пліток, хуліганити або загрожувати іншим.
  • Переконайтеся, що ваші діти-підлітки консультуються з вами, перш ніж проводити в онлайні якісь фінансові операції, включаючи замовлення, купівлю або продаж.
    • Обговоріть онлайнові азартні ігри та їхні потенційні ризики зі своїми дітьми-підлітками. Нагадайте їм, що їхні азартні розваги в онлайні є незаконними.

Спеціалізовані веб-ресурси:


http://www.onlandia.org.ua
http://www.microsoft.com/ukraine/athome/security/children/default.mspx
http://www.nachalka.com/bezopasnost
Програмне забезпечення для блокування небажаної інформації на сайтах:
TMeter
Traffic Inspector для школы
Windows Live 2011
KinderGate Родительский Контроль
Norton Add-on Pack
Kaspersky Internet Security 2011
Один дома
Интернет Цензор

Список посилань на Інтернет-ресурси

http://onlandia.org.ua/ Портал «Онляндія – безпечна веб-країна».

http://www.oszone.net/6213/ Статья «Обеспечение безопасности детей при работе в Интернет»

http://gogul.tv/ Дитячий браузер «Гогуль»

http://sd.org.ua/news.php?id=19049 Список безпечних для дітей сайтів

http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/ 2009-2010_Безопасность_в_Интернет

http://elint-pr.blogspot.com/ Блог «Інтернет-очима дітей» (автор Коротка О.Б.)

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 03.07.2014 № 24256/1/1-14  «Про проведення в Україні Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня», листа Національного Олімпійського комітету України від 25.06.2014 № 505-НК «Про проведення у 2014 році Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня, листа Дніпропетровського обласного відділення з фізичного виховання та спорту від 18.08.2014   № 282 щодо організації та проведення у поточному році  Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня, керуючись Положенням про Всеукраїнський Олімпійський урок та з метою популяризації Олімпійського руху в Україні, поширення ідей олімпізму, покращення фізкультурно-оздоровчої роботи у школі, залученню дітей та підлітків до систематичних занять фізичною культурою і спортом і з нагоди відзначення Дня фізичної культури і спорту, а  також в рамках Всеукраїнської освітньої кампанії «Голуб миру» а  до Дня  Міста школяри КЗО  СЗШ № 120 взяли участь  у кокурсі  малюнку  на  асфальті.

наймайстернішими виявилися  4-а та  4- б класи.

найкращий  захист  своєї  роботи  запропонували першокласники з 1-б класу.

найгуманнішими виявилися малюнки 3-а класу.

приз  глядацьких  симпатій виборов 2-а клас.

В рамках Всеукраїнської освітньої кампанії «Голуб миру» у  вересні   учнями і  вчителями Дніпровського ліцею №120 ДМР ведеться  певна  робота:

— проводяться тематичні уроки, перегляд відеофільмів, їх обговорення;

— 12.09 створено учнями масову формацію у формі голуба миру;

— пишуться листи  підтримки внутрішньо переміщеним дітям та їх родинам;

— учні  молодших  класів  малюють  голубів на  асфальті, на  папері, на  моніторах…

ХАЙ БУДЕ  МИР НА  ВСІЙ  ПЛАНЕТІ

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 03.07.2014 № 24256/1/1-14  «Про проведення в Україні Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня», листа Національного Олімпійського комітету України від 25.06.2014 № 505-НК «Про проведення Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня, листа Дніпропетровського обласного відділення з фізичного виховання та спорту від 18.08.2014   № 282 щодо організації та проведення у поточному році  Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня, керуючись Положенням про Всеукраїнський Олімпійський урок та з метою популяризації Олімпійського руху в Україні, поширення ідей олімпізму, покращення фізкультурно-оздоровчої роботи у школі, залученню дітей та підлітків до систематичних занять фізичною культурою і спортом і з нагоди відзначення Дня фізичної культури і спорту серед учнів  Дніпровського ліцею №120 ДМР з 8 вересня до 12.09.2017 року  було  проведено  цілий  ряд  заходів:

—        «Веселі  старти» для молодшої школи;

—        «Естафета юних  та  красивих» для  дівчат 5-класів;

—        Змагання  з  міні-футболу серед  хлопців 5-6 класів;

—        Конкурс фотографій «Мій улюблений вид спорту»;

—        Конкурс дитячого малюнку на асфальті;

—        Конкурси  малюнків: «Спорт єднає світ»;

—       Олімпійський урок      

Про  участь   в  міській  акції  та конкурсах, які  присвячені   Всеукраїнському  Дню  батька

На  виконання  листа   міського  голови, від 17.07.2014 р. №1_9/2324 , «Про   проведення  акції  та  конкурсів, які присвячені  всеукраїнському  Дню  батька» , з метою становлення   громадської  позиції  до  вшануваня  ролі  батька  в  сім′ї  та  суспільстві , координації  зусиль та  ресурсів  громадських  організацій, культурно-просвітницьких закладів   міста  та  районної   у  місті  ради.

Дніпровськи ліцеєм №120 ДМР  проведено  ряд  заходів  до міської  акції «Від  батька  і сина- в  єдину родину, єдину Україну», з  метою  ствердження    традційних  духовних цінностей , як  важливого  чинника  консолідації  суспільства, визнання  ролі батька  в  сім′ї та суспільстві , як  мудрого  і  люблячого сім′янина   та  патріота  суверенної  України, збереження, розвитку та  зміцнення  традицій  української  сім′ї  та  поваги  до  батьків.

Учні  Дніпровського ліцею №120 ДМР прийняли активну  участь  у конкурсах   і  номінаціях  «Найкраще фото», «Найкращій  літературний твір», «Найкраща пізнавальна стаття», найкращій  твір декоративно-прикладного  мистецтва і малюнок за  темою «Мій  люблячий  тато», «Мій  мудрий  і  творчий  тато», «Моя  родина- моя  Батьківщина».

МОЯ РОДИНА – МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Батьківщина… З чого  вона   починається??????? Слово це  дивовижне викликає безліч асоціацій. Любов, друзі, родина … Так! Усе це і є Батьківщина. І початок  вона  бере  з  маминої  посмішки  і  татових   сильних  рук.

         Я завжди буду любити Україну. Вона ростила, годувала, вчила мене кращому. Тільки  використовувала  вона   для  цього мамині  руки і  бабусині  казки. Батьківщина ніколи не кривдила мене, не  ображала  і  не  зраджувала. Вона завжди захищала та оберігала мене. І  робила  це  батьковими  руками. Тому і  сама  Батьківщина проростає  з  родини. Точніше —  з  родин: з  вашої, з  моєї, з родин  сусідів і  навіть  зовсім  сторонніх  нам  людей. Головне, щоб в  кожній  оселі проростало почуття  любові  і  глибокої  пошани  до  рідної  землі. Адже Батьківщина заслуговує на  любов  і  пошану, на добро і  добробут. 
         І кожен  з нас  повинен любити Батьківщину дієво. Як  це? А так,  як люблять родину. Якщо родина в небезпеці, ми ладні  боронити  і  захищати. Якщо надходить  свято, ми  готуємо  дарунки  і  привітання. Якщо болить і смуток  душу  огортає, ми  біль  і  сум несемо  додому. Так само варто  чинити і з Батьківщиною. Боронімо ж  її від  ворогів, готуймо ж  дарунки  на  свята, схиляймося ж  в  негоді низько-низько.

          Як несемо в родину щось добре, так само несіть і  Батьківщині. Робіть  землю родючою, красивою, незабутньою, гостинно  зустрічайте  гостей з інших країн, плекайте  мову і культурні  надбання, як   родинні  реліквії. Недарма ж кажуть: «Батьківщина — мати, умій за неї — постояти.» А вона  і є наша мати. Рідна ненька, що  мовчки  чекає  на вдячність і допомогу. Тож  вклоніться Батьківщині, ставши  на  коліна  перед  матір’ю і  поцілувавши  батькові  мозолясті  руки. Бо  ніщо  не  береться  з  нічого. З моїх  батьків   Батьківщина  починається, щоб  моїми  дітьми не  скінчитися… Мій  дім —  моя  фортеця. Моя родина —  моя  Батьківщина.

ПРИЩЕПА  СОФІЯ 7-А

         
        Я родилась на украинской земле, живу на Украине и надеюсь, что буду жить здесь всю свою жизнь. Здесь живут люди, которых я люблю. Здесь моя семья, могилы моих близких. Украина – моя Родина. И я её люблю, какой бы она ни была: хорошей или плохой, нищей или богатой. Пусть не всё в моей стране замечательно, но она у меня единственная, другой – нет. И не будет. А вот лучшей страна будет, если люди, живущие здесь, будут становиться лучше.

Мне всё равно, кто из окружающих меня людей украинец, а кто – нет, кто говорит на украинском языке, а кто – на русском. Ведь мы живём в одной стране, ходим по одной земле, дышим одним воздухом и понимаем друг друга без переводчиков. Я никогда не задумывалась над тем, можно ли считать меня патриоткой. Я просто люблю Украину. Возможно, когда-нибудь мне захочется уехать отсюда. И, возможно, мне понравится другая страна. Но там не будет моих друзей, моих родителей, моих любимых фильмов, моих любимых книг, маминых вареников с вишней и ещё многого другого, с чем у меня связано понятие «Родина».

Хотя и далеко от Украины можно найти новых друзей, создать уже собственную семью, полюбить другие фильмы, а вареники с вишней можно научиться готовить и самой… . Стоп, а как же родные улицы, города, реки, горы?

Я очень хочу увидеть Италию и Францию. Хочу съездить в Австралию и Америку. Мечтаю посетить Бразилию, Канаду и Новую Зеландию. С большим удовольствием я много путешествовала бы, ведь так трудно усидеть на месте, когда вокруг – столько интересного. Возможно, где-нибудь я бы задержалась, а где-то – нет. Но уверена, что из любой страны мира, как бы там не было хорошо, я бы вернулась домой, к своей Украине. Здесь меня ждут. Здесь вся моя жизнь. Другой Родины мне не надо

 Платонова Маргарита

8-а класс 

Моя родина — моя Батьківщина

         У кожного з нас одна єдина Батьківщина. Перш за все, це те місце, де пройшли нашi дитячі роки, де ми виросли. Батьківщина – це наша рідна країна. Я ніколи не подорожувала Україною. Все, що у мене було, це кніги. Я ніколи не бувала в справжніх українських селах. Щоб перенестися туди хоч на хвилинку, у мене були фільми. Щоб перейнятися побутом українців, я ходила до музеїв. Я ще зовсім мало знаю про Украну, точніше — не так багато, як хотілося би. Та дуже важливо не тільки знати, а й вiдчувати. Вiдчувати, що це твоя Батькiвщина. Вважаю, усвідомлення цього повинно прійти.Ти повинен пробудити це почуття у собі, щоб в душі щось загорілося і вже ніколи не згасало.

         А ще я думаю, що пізнавати свою Батьківщину дійсно цiкаво. Можна тільки уявити собі, скільки передбачень  свого  майбутнього  можна   угледіти, ретельно вивчаюче історію своєї країни. «Батьківщина без коріння всихає, людина без минулого не живе», — так говорили філософи ще в XVII столітті, коли європейські науковці и митці розпочали активно вивчати історичне минуле своїх народів. О. Довженко розкрив цю тему більш повно і завжди вважав, що недбале ставлення співвітчізніків до своєї історії є причиною багатьох негараздів в країні, джерелом поразок й невдач українського народу в боротьбі за свободу та незалежність. Та що є історія? Історія-це ми. Це сьогодні і це зараз.  Якi люди потрібні Україні? Що ми можемо зробити для своєї Батькiвщини. Я гадаю, що справжній громадянин своєї держави повинен вміти поєднувати в собі старе і нове. Повинен шанувати культуру та історію, але не забувати, що зараз вже його черга здійснювати вчинок, робити щось для країни. Саме бажання пізнавати і вивчати, не стояти на місці робить з тебе справжнього громадянина своєї країни.I та любов, яку ти в собі плекаєш, перетворює безіменну середньостатистичну країну саме на  твою Батьківщину.

         Василь Симоненко писав: «Я живу тобою і для тебе. Вийшов з тебе, в тебе перейду». Коли це гасло  стане громадянською позицією кожного  з  нас, ми зможемо  здолати  шлях  до  щастя.

Всеукраїнська Акція    «Лист  пораненому»

Відповідно  до  листа  Міністерства    освіти   і  науки   України  від 04.08.2014   № 1/9-392  «Про  Всеукраїнську  акцію «Лист  пораненому» (доведено  до  відома  05.04.2014 )   в   школі  було розпочато  Всеукраїнську акцію   «Лист пораненому»

Учні Дніпровського ліцею №120 ДМР  прийняли  активну    участь  в  акції – більш  ніж  300  листів було  написано   воїнам,  що  проходять  реабілітацію  у  військовому  медичному закладі   в/ч № А 4615 , вул Комсомольська, №63,  до  них  діти   додали   малюнки  з  тематики «Ми  вдячні  тобі, герою України»

Учениця Дніпровського ліцею №120 ДМР  Юлія Алькова   надала  інтерв′ю  34  каналу  в відеороліку присвяченому   Всеукраїнській  акції  «Лист   пораненому»

ЗАХОДИ

Дніпровського ліцею №120 ДМР

з підготовки та відзначення 69-ї річниці визволення України, 70 – річчя визволення Дніпропетровська від фашистських загарбників

Назва заходуТермін проведенняВідповідальні
1Упорядкування шкільного музеюПротягом навчального рокуПирипилиця В.М.
2Виставки творчих робіт учнів: фотографій, малюнків, рефератів, плакатів.Жовтень 2013Перепічай Є.І.
3Виставки художньої та історичної літератури в бібліотеці школиЖовтень 2013Мельникова О.Б.
4Творчі зустрічі, концерти з запрошенням Ветеранів Великої Вітчизняної війни, Героями Радянського Союзу, представниками громадських організацій ветеранівЗ 01.09.13 — 24.10.12Кл. керівники1-11 кл.
5Науково-практичні конференції, семінар, години спілкування, тематичні вечори з запрошенням Ветеранів Великої Вітчизняної війниПротягом рокуКл. керівники1-11 кл.
6Цикл тематичних уроків, лекцій, бесід, класних виховних годин на тему визволення України та Дніпропетровська від фашистських загарбниківЖовтень 2013Вчителі-предметники
7Відвідування музеїв міста, походи по місцяхБойової СлавиПротягом рокуКл. керівники1-11 кл.
8Пошукова робота органів учнівського самоврядування, науково-дослідницька робота щодо поповнення матеріалів шкільного музею та кімнати Бойової Слави історичними, архівними, документальними, фотоматеріаламиВересень-жовтень 2013, протягом рокуПирипилиця В.М.Рада лідерів
9Участь у районних та міських заходахЖовтень 2013Сикал В.С.
10Екскурсії до Дніпропетровської флотиліїЖовтень 2013Сикал В.С.
11Привітання ветеранів у мікрорайоні школиДо 24.10.2013Кл. керівники1-11 кл.
12Акція «Тобі, ветеране!», «Турбота»До 24.10.2013Кл. керівники1-11 кл.
13Покладання квітів до меморіалу по вул. Енергетичній25.10.2013Дудник Н.А.Аргунова Т.В.
14Шкільний  проект «Памятник  памянику»Протягом  рокуКл. керівники 5-11 кл
15Участь у міських заходах біля Монументу Вічної Слави, присвяченому 70-й річниці визволення м. Дніпропетровська від фашистських загарбниківЗгідно  пануСикал В.С.

ІНФОРМАЦІЯ

Дніпровського ліцею №120 ДМР

про патріотичне  виховання  у вересні-жовтні 2013 року

№ з/пНазва  заходудатаклас
1.Лінійка  до  Дня  Партизанської  Слави20.09.20135-9
2.   Конкурс проектів «Спогади  про  Дніпро….» 27.09.20135-11
3 Конкурс  малюнків «Битва за  Дніпро»жовтень.20131-11
4Уроки  Мужності:«Велич Народного  повигу»«Не згасити  вогонь  Перемоги» 20.09.2013 25.10.20131-11
5«Вахта  памяті»:«Доброго  ранку, ветеране»«Обеліск»Вересень-жовтень1-11
6Фотоконкурс «Щаслива  мить»10 жовтня 20135-11
7Проект «Памятник Памятнику»Вересень-жовтень1-11

Уроки  Мужності: «Велич Народного  повигу» «Не згасити  вогонь  Перемоги»

«Вахта  памяті»: «Доброго  ранку, ветеране»

«Обеліск»

Фотоконкурс «Щаслива  мить»

Інтернат  на  Чічеріна , відвідування  до  дня  інвалідів  учнів  СШ №120 

ІНФОРМАЦІЯ

Дніпровський ліцей №120 ДМР

про профілактичну  роботу із  запобігання  правопорушень у  вересні 2013 року

№ з/пНазва  заходудатакласКількість  охоплених  дітейПІБ учителяПІБ предствника
1.«Життя  без  злочину» відкрита зустріч з працівниками КМСД3.09.20137-а, 9-б50Черноморцева М.В.Обуховська Л.М.Старший  уповноважений опер Красногвардійської КМСД  РВ ДМУ МВС України в  Дніпропетровській  області старший  лейтенант міліції Ю.В. Чобіток
2. «Ми відповідаємо за свої  вчинки самі» виховна  година3.09.20138-а27Литвинова Г.О.Старший  уповноважений опер Красногвардійської КМСД  РВ ДМУ МВС України в  Дніпропетровській  області старший  лейтенант міліції Ю.В. Чобіток
3 Рада  профілактики3.09.20135-87Сикал В.С.Старший  уповноважений опер Красногвардійської КМСД  РВ ДМУ МВС України в  Дніпропетровській  області старший  лейтенант міліції Ю.В. Чобіток
4Батьківський  всеобуч9.09.20131-1180 Старший  уповноважений опер Красногвардійської КМСД  РВ ДМУ МВС України в  Дніпропетровській  області старший  лейтенант міліції Ю.В. Чобіток
5Батьківський  всеобуч19.09.20131-1160 Базанова М.О. співробітник УССД красногвардійскої  районної у  мсті  Дніпропетровську  ради,Лейтенант мліціїПотьомка В.А.

Фитнесмарафон

Алгоритм введення  іновацій в практику роботи педколективу Дніпровського ліцею №120 ДМР