Home » Кабінет психолога

Кабінет психолога

6. Обмежувати доступ дітей до інформації, що популяризує наркоманію, зваблює їх насолодою від вживання наркотичних і токсичних речовин (кіно, відеофільми, пісенні твори, що акцентують на привабливих сценах “кайфування» в стані наркотичного одурманення свідомості, розуму людини).

 7. Розвивати й заохочувати у дітей самостійність, уміння обстоювати власну позицію, переконання; навчати їх протистояти агітації прихильників сучасного способу життя, прикрашеного наркотичними і токсичними речовинами, алкоголем тощо.

8. Підтримувати постійний зв’язок з навчально-виховними закладами, допомагати їм у пропаганді утвердженні здорового способу життя підростаючого покоління.

9. Знати і вміти пояснити основні прикмети чи зовнішні ознаки вживання дітьми наркотиків, токсичних речовин, алкоголю (зміна фізичного стану, поведінки, активності тощо).

10. Бути готовими і рішучими до консультацій з педагогами, психологами, медиками; до відвертої, спокійної розмови з дитиною; до прийняття «дисциплінарних» рішень щодо обмеження «непродуктивного» часу життя дитини і контактування її з «підозрілими» товаришами.

Я.А.Каменський попереджав батьків не давати міцних напоїв дітям і писав: «Спартанці, турбуючись про правильне виховання юнацтва, державними законами строго заборонили молодим людям до 20 років пити вино».

М. Стельмахович підкреслює, що «Народна педагогіка українців різко виступає проти пияцтва як явища, що губить людину, принижує її гідність».

«Брехні остерігайтесь, і пияцтва, і облуди, від того душа гине і тіло». Володимир Мономах.

«Хочеш довше жити – кидай курити». Народна приказка.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15